joi, 15 octombrie 2009

Stii ceva? Ia mai mori!

Cum o fi ca la 4 dimineata, cu matura in mana, pe diferite ritmuri (unele mai incitante ca altele) sa iti vina cele mai nebunesti ganduri? Eu zic ca nu exista mai normal de atat.
Am tot vorbit pe blog cu cunoscuti, intr-un fel sau altul m-am adresat multora.
Ma gandesc ce trist este sa stai in umbra a 2 perechi de boase, sa salivezi la ele fara ca macar sa iti dai seama...slava domnului ca am devenit asa centrata pe mine, eu macar am mintea ocupata cu ceva interesant.
Stiu ca oricum o sa cad, o sa fie bine pentru mine...hehe asa e mereu...cum cu unele persoane cum o dai tot nu iese bine, in cur, in balta, "totul va fi bine".
Nopti nedormite, ganduri, zile irosite, fara concluzii, agitatie ...demonstratia ca eu sunt om si sufar prin definitie, ma construiesc, frumos, fara sa dau in cap, cu timpu o sa invat chiar ca nu m-a fatat mama pe post de iluminator, si ca nu e menirea mea sa repar toate nedreptatile (as vrea totusi sa le rezolv pe alea de la adresa mea), si ca unii sunt cum sunt (doar suntem diferiti nu? marele adevar universal)....o sa ...o sa... si tot voi...

Karma's a bitch! and i'm counting on it...sleep tight!

0 pareri (bune sau nu):

With each day of freedom i go deeper in my own cage...