luni, 24 noiembrie 2008

Rainbow toy

Do u remember zis?

             

Imi aduc aminte ca l-am considerat cel mai frumos  cadou primit de Mos Nicolae, poate si pentru ca a fost printre cele care le-am pastrat de-a lungul timpului. Sau poate pentru ca i always had a special thing pentru Mos Nicolae...hu knows?



Nu, nu vreau cadouri, doar o zi de curatenie prin casa... 



ps: desi...stiu ca nu-i frumos sa refuzi

7 pareri (bune sau nu):

A-30-something spunea...

Daaaa, cea mai haioasa jucarie. Cat m-am rugat de mama sa imi ia si mie una si mi-a luat, doar ca am reusit sa o imblegadaresc din prima zi...

Anonim spunea...

uite, si asta imi aduce de aminte de tineretile mele> Ca sa nu mai zici ca nu sunt batran :P

Kidha spunea...

aaaaaaaaa. ce dor mi-ai facut. Iubeam jucarioara asta. O intorceam pe dos ca o soseta

mOntecOre spunea...

asta cu soseta nu am reusit...insa nu e timpul pierdut hehe...

Anonim spunea...

Imi aduce aminte de copilarie.. de momentele in care faceam schimb de guma (deja mestecata), cand saream coarda, cand jucam Tara-Tara Vrem Ostasi... Ce vremuri domnule. Am vazut de curand o astfel de jucarie, dar era foarte mica si na.. nu se compara. Daca as gasi in marime originala mi-as cumpara...

Unknown spunea...

vaaaai ce amintiri... aveam si eu cateva prin casa si le luam cu mine la scoala in fiecare zi...

Dolan spunea...

Postează și niște cowboy și indieni și o să-mi dea lacrimile :D

With each day of freedom i go deeper in my own cage...