vineri, 3 octombrie 2008

Titlu? Dunno.

Datorez o leapsa. Dap, sunt datoare. Si cum nu am mai scris de ceva vreme, ma gandesc ca e cazul sa mai platesc si eu din datorii, vorba aia sa nu care cumva sa se inmulteasca. Leah vrea sa insir ce iubesc, dar eu va voi spune ce ador pentru ca "iubesc" este un termen cu mult prea multe atasamente pentru mine, pe scurt e prea serios.
Narcis me: 
- ador cand ma ador, uneori numa'
- ador ca sunt un nativ din capricorn, special one
- ador ca am parul cretz, cam la fel de mult pe cat il urasc
- imi ador gropitzele de la spate
....mai sunt multe in aceasta categorie dar ajung sa imi fac vreo declaratie iar asa ceva nu se cade.

Ador:
- sa dorm, si mai ales senzatia aia in diminetile friguroase cand nu trebuie sa plec nicaieri, sa deschid ochii, sa realizez asta si sa ma cuibaresc la loc;
- ador sa adorm undeva in natura cu vantul adiind, cu diferite zgomote pe fundal; 
- ador sa lenevesc, zilele in care imi fac provizii si ma uit la un film (doua), sau zilele in care stau cu cineva...si stam...si vorbim, pe scurt lenevim (asta si acasa, si intr-o cafenea);
- ador sa ma contrazic, mai ales cand am argumente;
- de prisos sa spun ca ador cand sunt adorata [ cand ma simt iubita/adorata, ca la rangul de statui ridicate n-am ajuns inca];
- ador animalele, cu precadere cainii, si mai provoc uneorii reactii nefavorabile (put it this way) cand ma opresc in mijlocul drumului sa ma joc cu cate-o javrutza;
- ador sa visez, si noaptea ( mi se intampla destul de rar ) si ziua ( nu prea imi permit);
- ador frenezia care ma apuca uneori, entuziasmul unor actiuni, mai ales cand vreau sa fac ceva bun, sau doar ceva ce nu se cade, dar in mintea mea isi gaseste in momentele alea rostul;
- ador sa ma inteleaga cineva fara prea multe cuvinte;
- se pare ca ador sa vorbesc, sa strabat toate subiectele...uneori ma mai si opresc (don't count on it);
- ador marea, ador marea si ador marea; ador, pur si simplu ador ca atunci cand ma incalzasec foarte tare stand la soare sa ma duc cu piciorusele in apa, si sa ma racoresc, si eventual sa o iau de la cap
- ciocolata amaruie:X (am tras cu ochiul la tine Lusch girl);
- ador sa inspir in zilele friguroase, sa simt mirosul de parfum in atmosfera inghetata;
- ador sa cred ca am prieteni;
- ador tot ce tine de Brazilia, am obsesii legate de portugheza si in capul meu totul se leaga si ma duce catre BRASIL:X:X:X;
- ador sa fac baie, de 2 ore baie, momentele mele zen acolo isi au apogeul (ce daca mi se increteste pielea)
- ador hainele...restul implicatiilor se subinteleg;
- ador sa fiu un mic dracusor si de cele mai multe ori sa si scap - aici intra ca ador sa enervez lumea It's like a hobby

......................................si imi iubesc javrutza

Leapsa va merge (si va rog sa va supuneti) mai departe la Maya, Simona, Stefan, Elena si Dan.
Deci va trebui vreti/nu vreti sa insirati ce iubiti.
PS: post in curs de modificare, deoarece mereu se va gasi un nou motiv pentru a iubi/adora. 
LE:mi s-a atras atentia ca maimutzica mea se uita intr-o parte cand da labutza....but of course, she's a lady si se rusineaza:X:X:X 
LE2:are unghiile facute (oameni nebuni)

7 pareri (bune sau nu):

A-30-something spunea...

Awwww ce dragut e catelul tau!!! Cum il cheama?

Kidha spunea...

ce cutu dragut aaaaiii. Am si eu 2. :D
Si hobby-ul meu e sa dorm. Poate ar trebui sa deschidem un club al somnorosilor :P

Dan spunea...

vezi ca ti-am raspuns la leapsa :P

mOntecOre spunea...

@leah javrutza mea raspunde cand are chef la numele de lisa:x

@kidha dap, de obicei mi-e rusine sa o spun cu toata gura dar am ca hobby dormitul/dormitatul:))(ma inscriu, numa sa vedem si house pana obosim..si apoi ne exercitam drepturile...adiica studiem problema:D)
@dan am citit...apropo nu ii enervezi, nici sa te dai de 3 ori peste cap

A-30-something spunea...

Sa-ti traiasca si sa te bucuri de ea!

mOntecOre spunea...

iti foarte multumesc! si tie noul kiteh

Dan spunea...

pe unii ii enervez... poate nu-i cunosti pe toti, cine stie :)

With each day of freedom i go deeper in my own cage...