marți, 1 iulie 2008

telepatie or what?

e 4jum dimineata, prin urmare nu prea am cui sa impartasesc ce as vrea, CE BINE ca am blog.

actiunea se petrece pe tura mea de noapte (un inceput promitator huh?)... cum astazi am avut o stare buna, am fost amabila...zambareata (rar se intampla asa ceva), nu mi-am facut draci, draculeti ca iar am de chemat taxiuri, de trezit clienti (ceea ce inseamna ca nu pot sa dorm:D da ce credeati ca as putea face la munca)....toate astea and then strange ideeas popped into my "tartacutza": ce dragut ar fi daca cineva ar aprecia ca stai treaz toata noaptea pentru el, ca ii chemi taxiul sa fie in fata hotelului cand coboara (small litlle shits dar care la orele astea ale zilei se fac cu un dublu efort) si cand colo coboara un client care bucuros ca i-am chemat taxiul si il astepta deja mi-a dat niste chestii: un breloc (bucuria nebunului, ce am atarnat la chei numai eu stiu) si alte "nu sh cum se cheama"dar se lipesc....frigiderul meu asteapta. Bineinteles ca imediat ce a plecat am inceput sa desfac ce imi daduse (aia 2 ani pe care ii am s-au dovedit a nu fi degeaba), si la cateva minute ma trez cu el inapoi la receptie...si-o fi uitat ceva?nu, s-a intors sa imi lase niste bani...pentru efortul meu imagine that...telepatie clar!

daca dupa aceasta interminabila relatare nu credeti ca am anumite probleme...problema e la voi...ar trb sa vedeti pe cineva...oricine!

ps: am descoperit ceva ce ar fi interesant de elaborat intr-o buna zi., si anume am constatat ca fiind o persoana dificila, fericirea mea depinde de mine, de persoana mea i mean...indiferent cat de covarsitoare sunt evenimentele din jurul meu...par example: dupa ce am dat licenta, si am scapat ...nu am simtit acel sentiment de fericire ca am scapat...something is definitely wrong with me.


Buna dimineata!

4 pareri (bune sau nu):

KamZara spunea...

Zambeste mai des, cu putina perseverenta poate o sa te opreasca lumea pe strada sa-ti dea brelocuri :P
Chiar, poza cu ce-ai tu la chei, de numai tu stii, nu pui? :)

Anonim spunea...

Nu esti o persoana dificila, esti doar... neinteleasa :D

Kidha spunea...

:)) Ce dragut

mOntecOre spunea...

@kamzara: katrina mi-a vazut deja brelocurile de la chei si am bagat-o in sperieti, nu ma risc;

@katrina:thanks, i guess;

@kidha: ce bine ca iti citesc blogul, altfel as fi crezut ca esti ironica

With each day of freedom i go deeper in my own cage...