vineri, 4 iulie 2008

Idei ciudate la ore indecente

am fost ieri in carrefour si am dat peste ditamai coada de oameni ce stateau la rand pentru un televizor cu ecran plat ...la pretul de 2 mil, prima mea reactie a fost una demna de dispretuit...am gandit ca uite-i si pe amaratii astia se bucura la un cacat, cel mai probabil.
Nu stiu daca are legatura cu educatia, cert e ca in timp dezvolti niste prejudecati indreptatite de cele mai multe ori, mi-e greu sa cred ca mai exista oameni care are sa aiba mintea deschisa, sa vada partea buna si sa gaseasca o solutie la absolut totul, cel putin nu daca au avut parte de influenta mediului ce tinde sa te dezvolte catre "cat mai mult, cat mai repede si cat mai... numai pentru tine".
Cand am iesit din supermarket, si i-am vazut pe cei care le cumparasera, cum isi impachetau televizorul cel nou,cum se bucurau ca il duc acasa, mi-a fost rusine cu ce am gandit, chiar daca in esenta acel televizor era un produs naspa. Fiind obisnuita cu anumite produse de un anumit pret, nu de lux, but still...normal ca am ajuns sa nu apreciez ca te poti bucura si cu mai putin, cand iei totul de-a gata prea putin iti mai pasa de cei care nu au vazut in viata lor ce ai tu...si ca sa merg mai departe cu natura noastra cat poate fi de defecta, nu numai ca nu ma gandesc la faptul ca altii nu au, ci chiar ma gandesc ca altii au mai mult decat mine...si stiu ca nu numai eu sunt asa...si imi pare rau ca ne agitam cu ce nu trebuie...nu as vrea o lume roz, nu sunt ipocrita... as vrea pt mine putina claritate si mai multa intelepciune...sau macar deloc si asa sunt eu adepta Totul sau nimic!


si daca tot ne aflam la categoria "piticii-mi de pe creier" trebuie sa adaug ca am auzit o constructie cel putin ciudata- leziuni incompatibile cu viata-, nu stiu daca ma deranjeaza sau ma enerveaza but who knows?dupa cum imi zicea cineva intr-un com e posibil sa pun prea mare pret pe cuvinte, dar pana la urma de ce nu as face-o?

4 pareri (bune sau nu):

Kidha spunea...

mi-ai adus aminte despre un filmulet de pe un site de care ma enerveaza ca nu-mi amintesc in care se spunea despre ce costuri au de fapt televizoarele (de fapt toate lucrurile, tv-ul era exemplu).

Unknown spunea...

Daca incep sa zic ca nu trebuia sa te gandesti asa etc etc ca saracii oameni poate nu isi permiteau mai mult, as fi ipocrita. Si eu i-as fi blmat la fel si mi-as fi dat seama abia dupa. So, mecanismele noastre de gandire au nevoie de putina claritate sometimes...

Anonim spunea...

Am dat si eu recent peste sintagma asta incompatibila cu viata la stiri. O mai intalneam in anumite documentare in egngleza si vad ca mai nou au preluat-o si ai nostrii. :P

mOntecOre spunea...

da...suntem ipocriti in anumite momente si ne dam si seama in altele...prea multe contradictii

da probabil pt mase suna asa bine...le-as propune sa incerce si "prostie compatibila cu natura omului" ohhh wait deja o dau in pleonasme

With each day of freedom i go deeper in my own cage...