duminică, 13 ianuarie 2008

Strutzul...


post inspirat de nervii provocati in aceasta frumoasa dimineata d duminik, 13.01 usualy a lucky fucking day...si de Elena q al sau blog despre tot felul de animale infecte ce ne consuma aerul... a se citi animale ca o comparatie de prost gust pentru saracele necuvantatoare ce nu au absolut nicio vina ca unii dintre noi le copiem (probabil vrand sa accedem catre mai bn mai gresim si drumul)
si qm de ceva timp mi-am facut un obicei in a scrie fix dumink sau dupa o zi d duminik muncita ...azi nu o sa fac vreo exceptie (sunt la hotel...si cik muncesc ..hihi)


Strutii...intotdeauna mi s-au parut niste fiinte descrise cel mai bn de cuvantul "inutil"....mari si prosti...de aici si comparatia mea...care ce-i drept poate fi denigratoare pentru saracele necuvantatoare ...si desi o sa para ciudat si urat spus de tastatura mea...femelele sunt mai proaste...no ofense for the biatch that will be ofended.
"Principala lor caracteristica este incapacitatea lor de a zbura"...si desi esti prost si involuat, daca pot spune asa, trebuie sa intaresti proverbul "prostul nu-i prost destul pana nu e si fudul";...sunt inalti, maiestuosi, well dressed...si prosti..

"Pasarea in timpul cresterii la toate virstele produce un sunet puternic,patrunzator si jalnic"...cand se enerveaza incepe sa tipe si deorece nu poate face altfel fata unei critici, sau discutii in contradictoriu incepe sa se manifeste zgomotos (se infoaie qm ar zice armasarul din povestea ei )

ar mai fi si alte puncte comune dar desi niciodata nu mi-au placut pasarile astea...acum incep sa ma simt vinovata ca le aseman q niste specimene umane...is not fair from me i know.

durerea de cap mi-a trecut...so next time another animal... i'll be back as mean i can be sometimes. punct si de la cap.

15 pareri (bune sau nu):

Anonim spunea...

Era bancul ala cu grenada si strutii care dau cu capul de ciment :)

Unknown spunea...

Aici chiar nu inteleg nimic. Deci care este parerea ta despre struti?

mOntecOre spunea...

nu e una f buna, dar ma simt kind of guilty ca am indraznit sa ii compar cu target-ul nervilor mei din ziua aia...adik nu imi plac dar prin comparatie q respectiva persoana totusi...:D

Unknown spunea...

:)

Unknown spunea...

ok,ok ma bag si eu in discutia voastra despre struti si va zic ca sunt chiar nice:p (ma refer la struti, of course, nu la subiectul de comparatie;))

mOntecOre spunea...

u're not helping simona...acu ma simt si mai vinovata:))

Unknown spunea...

Eu zic ca ar trebui sa abandonam strutii si sa trecem la alte animale. :) Any ideas?

mOntecOre spunea...

da..OAMENII!!chiar imi sta cv p "limba":D

Unknown spunea...

Ce iti sta pe limba?

Smoke spunea...

Strutul...mamifer destul de raspandit, care are tendinta de a canta pe tonalitati mult prea inalte...abordarea ta, nu o comentez dar o aprob cu toate ca nu cunosc factorii care ti-au influentat-o, deci mai bine nu zic nimic...
Ce ti-as dori?...iti doresc sa eviti strutii si armasarii si iti doresc sa gasesti un cal de povara si tu sa devii un porumbel...nimic nu e mai frumos ca, ciripitul unei pasarele, iar tonalitatea armonioasa a cantecului ei face diferenta...
O zi minunata iti doresc Oana!

mOntecOre spunea...

@sorin, pardon textilist:D imi stau multe p limba dar ink nu le-as "debita"...desi e un blog personal si as putea sa debitez cu spor;

@to the infamous one: ms de urare..incerc sa ocolesc strutii dar armasarii nu i-as ocoli...si porumbelul oricat de nobil ar fi e prea plapand..cat despre calul de povara cine nu si-ar dori sa gaseasca unul?eu nu...prin natura mea oricat de util mi-ar fi nu mi-ar placea viata langa el...i need another ANIMAL

Smoke spunea...

:))
Iar ne-am pierdut si ne-am impiedicat de cuvinte si nu de sensuri :)...orice armasar va putea fi si cal de povara, orice strut va putea fi si porumbel...toti imbinam multe contradictii si multe firi, conteaza cum sunt ele stimulate...si lumea animalelor contine multe animale...reformulez si zic asa...iti doresc sa fi animalul care te inspira si sa-l gasesti pe "animalul" care iti va acorda fericirea sa te vada exact asa cum esti tu...cu bune si mai ales cu toate relele...sper ca acum suna mai clar ceea ce am vrut sa zic...:)

mOntecOre spunea...

da am inteles si prima oara...si da cu relele mele daca il voi considera un animal=)))

KamZara spunea...

Strutii nu sunt inutili...sunt crescuti pentru o gramada de chestii...carne, pene, pana si coaja de ou este comercializata.
Dar da, sunt incredibil de prosti...
Cred ca anumiti oameni sunt mai inutili decat bietele pasari...si cam cu acelasi IQ.

Unknown spunea...

haaa:)) deci nu pot sa cred!! tot strutii iti dau si tie bataie de cap?:)))

With each day of freedom i go deeper in my own cage...