luni, 7 ianuarie 2008

Ieri...Eu...


ziua de ieri...o data pe an vine si face ravagii...not in a good sense...pt mine Boboteaza e mai ceva ca revelionu' si nu ma refer aici la petreceri, tone de beutura sau alte detalii de genu..inca nu am dobandit intelepciunea de a ma bucura ca a mai trecut un an peste mine...inca nu am trecut peste imaturitatea-mi caracteristica (nu ca mi-ar parea rau)...
oriqm just in case va spun ca suma de 22 nu e prea fericita...singura parte buna din povestea asta e ca imaturitatea si fizicul ma recomanda ca fiind posesoarea sumei de 17...
mai multe altadat'

ps: poza este de la revelion, dar ieri au fost aceleasi persoane pt care chiar am contat (timp de o zi sau nu...)

3 pareri (bune sau nu):

Unknown spunea...

imi plac margelele mov:D

Unknown spunea...

La multi ani.

mOntecOre spunea...

@simona: ms si mie imi plac...desi ocolesc in general movul..mai ales la cat d "saturate"sunt magazinele d chichite mov
@textilist: multumesc:D

With each day of freedom i go deeper in my own cage...